Czwartek, 28 marca 2024
Intel, który jest wcześniej znany szeroko dla swoich procesorów i płyt głównych jest powoli, ale stale wchodzi w biznes Smartphone z hukiem. Początkowo wprowadził XOLO A700, A800 , A900, a teraz rozszerzył serię XOLO o nowy 5.0 calowy smartfon A1000. XOLO A1000 ma 5,0 cala z rozdzielczością ekranu około 1280 x 720 rozdzielczości IPS One Glass Solution (OGS) wyświetlacz, który stopniowo zwiększa jakość ekranu, a także pomaga telefon, aby stać się szczuplejsze. Jest to dobry produkt, jeśli rozważamy go na podstawie stosunku kosztów do funkcji, zawiera kilka dobrych funkcji, ale w przystępnej cenie. A1000 pochodzi z Android v4.1 Jelly Bean dla lepszej wydajności.
A1000 pochodzi z 1GB RAM na pokładzie do wykonywania większej pracy i korzystania z wielu aplikacji w tym samym czasie. Pochodzi z 4GB pamięci wewnętrznej, które mogą być rozszerzone do 32GB za pomocą karty Micro SD. XOLO A1000 posiada dwurdzeniowy procesor MediaTek MT6577 1.0GHz dla lepszej wydajności oraz procesor graficzny PowerVR SGX531 dla lepszych interfejsów graficznych.
Posiada 8MP kamerę z autofokusem z tyłu z lampą błyskową LED i czujnikiem Back Side Illumination do obrazowania w słabym świetle. A z przodu ma 1.2 MP kamerę z czujnikiem BSI do połączeń wideo. Dla łączności jest wyposażony w 3G, Wi-Fi i Bluetooth. A1000 jest zasilany z 2100 mAh bateria dla dobrej kopii zapasowej i do korzystania z telefonu przez dłuższy czas po jednym ładowaniu. Ten telefon ma również Dual Sim zdolność do korzystania z dwóch Sims w tym samym czasie. Również główną cechą tego telefonu jest to, że jego tag cena, to jest po prostu odpowiedni dla nabywców z ograniczonym budżetem.
RELATED TIP Paxful Review: Najbardziej elastyczna wymiana do zakupu i sprzedaży BitcoinXOLO A1000 jest ładny telefon funkcji, jak to jest zanurzone w wielu przydatnych funkcji. Wydajność ekranu jest dobra, działa płynnie na większych aplikacjach. Ale w zakresie cenowym 13,999 istnieje kilka więcej konkurentów, które są obecne na rynku. Jego popularność zależy wyłącznie od tego, jakie wrażenie zrobi na nabywcach.